CREATING BIG BANGS
FOR YOU
Al 75 jaar lang is onze missie dezelfde: elk van onze klanten laten shinen. Met een schitterend evenement of een bewustwordingscampagne die mensen het licht laat zien.
The Friends, dat is een team van 40 getalenteerde professionals.
Mensen die voor jou door het vuur gaan - vrienden, zeg maar.
Die telkens met iets nieuws en origineels komen, iets onvergetelijks.
Om big bangs te creëren, ongeacht het formaat. Alleen voor jou.
Onze waarden
Onovertroffenheid
We gaan voor ongeëvenaarde perfectie, tot in de kleinste details.
Teamgeest
Het groepsgevoel zetten we voorop. Eén voor allen, allen voor één.
Wendbaarheid
Zich dagelijks inzetten om de sociale en ecologische impact van onze sector te heroverwegen. Handelen met snelheid en flexibiliteit, terwijl we moed, innovatie en creatieve zelfovertreffing cultiveren.
About
Onze geschiedenis
2023
Een belangrijk jaar voor ons bedrijf, dat 75 jaar bestaat en verhuist naar Wauthier-Braine, waar we 1500 vierkante meter ruimte hebben om onze business verder uit te bouwen.
Verhulst & Friends wordt The Friends by Verhulst. Deze nieuwe naam verankert de herstructurering van het bedrijf in 4 aparte entiteiten:
Event
VIP & Hospitality
Sponsoring
Communicatie
2022
Integratie van het Gentse agency 'Panache Events', dat het bedrijf een (nog groter) nationaal bereik geeft.
2021
Nieuw management.
Het team groeit van 15 naar 30 mensen die werken aan evenementen en communicatiecampagnes.
Oprichting van een afdeling volledig gewijd aan Esport onder de noemer Verhulst Mediasport. Er komt ook een nieuwe afdeling die instaat voor digitale diensten.
2019
Start van een communicatie-afdeling, gespecialiseerd in het opzetten van overheidscampagnes.
Er dringt zich ook een nieuwe naam op: het agency heet vanaf dan Verhulst and Friends.
2015
Mede-organisatie van de tweehonderdste verjaardag van de Slag bij Waterloo en beheer van het VIP-arrangement.
2000
Ontwikkeling van de divisies Packages en Hospitality voor de Euro 2000.
Het agency verandert van naam en heet nu Verhulst events & partner. Het wordt een gevestigde waarde in de Belgische evenementensector en is ook zeer actief in sportsponsoring.
Jaren 90
Diversificatie van de activiteiten: er werden evenementen op poten gezet en 'public relations' pakketten verkocht. Denk maar aan de oprichting van de Diabolix Business Club, de Red Devils VIP Village en de Van Damme Memorial Village.
1948
Oprichting van Pub Verhulst, genoemd naar de oprichter.
Zijn expertise: het beheren van reclameborden bij wedstrijden van het Belgisch kampioenschap en later het Europees kampioenschap.
Deze mensen zullen je doen schitteren!
Ons team
Management

Anthony
Delhauteur
CEO

Jonathan
Jossart
Managing Partner

Dimitri
Verschueren
Managing Partner

Gautier
Leclercq
Managing Partner
Event

Charlotte
Jonckheere
Head of Event

Jean-Paul
Servais
Creative Director

Michael
Veys
Strategic project manager

Justine
Deman
Senior Event Manager

France
Dekeyser
Senior Event Manager

Magali
Stas de Richelle
Senior Event Manager

Caroline
Duchesne
Account & Senior Event Manager

Julie
Van Goethem
Event Manager

Charles
Serres
Account & Event Manager

Marie
Demesmaeker
Event Manager

Caroline
Maelcamp d’Opstaele
Junior Creative account
Sponsoring VIP & Hospitality

Cédric
Deschutter
Head of Sales

Thierry
Verhulst
Account Director

Gonzague
Lefere
Account & Senior Event Manager

Cédric
Boulanger
Account Manager

Alexandre
de Chaffoy
Account Manager

Savina
de Wasseige
Project Manager
Communicatie

Mathilde
Pinto
Head of Marketing & Communication

Michel
Huvenne
Head of Institutional & Concept Leader

Michael
Robert
Head of digital

Alain
Dressou
Creative Director

Thierry
de Swaef
Creative

Manon
Albers
Account Executive

Paloma
Perez
Junior Account Executive

Jérôme
Jaumotte
Digital Expert

Guillian
Van Hoecke
Full stack developer

Gianluca
Tiengo
Front end developer

Martin
Manderveld
Front-end developer

Martin
Depaire
Back end developer

Vanessa
Warnant
Senior Graphic Designer

Catherine
Pleeck
Strategy & Copy
Office

Thaïs
Smeekens
Human Resources Manager

An
De Kempeneer
Office Manager

Martine
Romignon
Accountant